Arthur Schopenhauer “Wszystko, co doskonałe, dojrzewa powoli.”

Hannibal “Albo odnajdziemy drogę, albo ją zbudujemy.”

Promocja bez promocji

Redaktor admin on 9 Grudzień, 2009 dostępny w Komunikaty. Możesz śledzić odpowiedzi do tego wpisu poprzez RSS 2.0. Nie ma możliwości pozostawienia komentarza.

dsc_0004

Chciałbym, żeby w przyszłości, po takich konkursach, jak ten organizowany przez Fundację Godła Promocyjnego „Teraz Polska” zostało coś więcej niż tylko wzmianki prasowe – powiedział poseł Adam Szejnfeld podczas uroczystości ogłoszenia laureatów na najlepszą pracę magisterską, dotyczącą promocji Polski, która odbyła się 7 grudnia br. w Belwederze. Chciałbym, by w przyszłości zwycięskie prace były inspiracją dla urzędników administracji rządowej i służyły, jako praktyczne wskazówki wspomagające promocję naszego kraju. Do tej pory bowiem Polska, w tym nasza gospodarka, ma za granicą i owszem osiągnięcia, ale bez specjalnej promocji. Wyobrażam sobie, jak znakomicie lepsze notowalibyśmy osiągnięcia, gdybyśmy potrafili się dobrze promować w Europie i na świecie – mówił Adam Szejnfeld.

Konkurs na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski stał się w ostatnich latach jednym z najbardziej prestiżowych konkursów prac magisterskich organizowanych w Polsce. Inicjatywę współorganizują Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polska Organizacja Turystyczna, a także Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości. W gronie licznych Partnerów znajdują się m.in. największe warszawskie uczelnie: UW, SGH i SGGW, a także Polska Akademia Nauk, Giełda Papierów Wartościowych oraz Deutsche Bank. Patronem Medialnym jest TVP Info.

Tematem konkursu jest szeroko rozumiana promocja Polski – od zagranicznego wizerunku naszego kraju, przez promocję gospodarczą, a w tym eksport, inwestycje i turystykę, po promocję produktów regionalnych, kultury, czy sportu.

Rafał Kus
asystent posła Adama Szejnfelda

Brak możliwości dodania komentarza

Zaloguj się / Realizacja - Medianet (info@medianetinteractive.pl)